woensdag 22 april 2015

KCW dag 2 & 3: stippenshort

Mijn uurtjes KCW-tijd van gisteren en vandaag gebruikte ik om een shortje voor Fien te knippen en in elkaar te steken. Ik baseerde mij op het gratis patroontje van Crafting Zuzzy.


Een peutershortje, daar kruipt niet zoveel stof in, ik kreeg het nog perfect uit de 30 cm stippenstof die ik nog overhad van deze Theo. Het enige wat ik veranderde aan het patroon, was een doorlopende tailleband in plaats van één met een knoop. 


En kijk, deze middag lukte het mij zelfs om eens foto's op model te nemen. Het enige wat daarvoor nodig was, was een doosje Jip & Jannekerozijntjes...






13 opmerkingen:

  1. Omkoperij! Jip & Jannekesrozijntjes zijn daar perfect voor én een schoon shortje uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie!!! De stof werd precies speciaal gemaakt voor deze short!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Dat patroontje ga ik ook opslaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig shortje! Zo leuk het stofje met het patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan, perfect stofje ook! En die kleine knietjes, zooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap! Mooi stofje dat in de zomer kan gecombineerd worden met felle kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt! Hoera voor rozijntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n schoontje ! Dat ziet er echt een zalig stofje uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh die knietjes! oh dat shortje! Te schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een schattig shirtje. Het staat haar beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen