woensdag 14 september 2011

Oon recykleert!

Onze tweede gast is Oon: moeder van 3, autodidactische naaister, liefhebster van minimalistisch design & felle kleuren (kijk hier maar eens). De foto's die Oon maakt zijn al even schitterend als haar naaisels. En net als de vorige gast, is ze één van de drijvende krachten achter de Ijverige Wijven en Van Katoen. Nog zo'n bezige bij!

Toen ik de recykleer-oproep postte, bekende Oon dat ze "tot nu toe niet zo'n recycleer-type was". Toch kreeg ik enkele weken later een mailtje met een leuk idee:

Oon nam enkele misvormde / kapotte t-shirts...

... sneed die in stukken ...

... en maakte er jongensondergoed van!

Dat ventje: goddelijk! Nen numéro, zoals we hier zeggen ;-)

Benieuwd naar de details van deze extreme make-over? Klik dan hier!

Oon, nog eens bedankt voor je schitterend uitgewerkt project!

2 opmerkingen:

  1. Dit initiatief vind ik geweldig!
    Ik hoop wel dat er niet alleen kinderkleding uit de bus komt...., mijn meisjes zijn al groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik recykleer ook, dankzij jou, eviesewing.blogspot.com, vind het een schitterend initiatief!!!

    BeantwoordenVerwijderen