maandag 14 februari 2011

Badspeeltjes

Het favoriete badspeelgoed van mijn zoon, dat zijn washandjes. Wringen, gooien, besabbelen, drijven, zinken; uren is hij ermee zoet.

Met een peuter in huis heb je ook nooit genoeg washandjes om vuile snoetjes en handjes te wassen. Dus maakte ik uit stukken oude handdoek en restjes badstof deze 3 fleurige exemplaren.

Dergelijke kleine projecten zijn voor mij pure ontspanning: geen gepieker over patroondelen, het steekt niet op een halve cm en je het gaat goed vooruit (ik maakte er 3 op nog geen half uurtje). Leve de vluggertjes!

1 opmerking:

  1. Vind ik ook lekker ontspannen zo van die tussendoor snelprojecten. Bij mij zoog de jongste het water uit de washandjes, niet dat het kind geen drinken kreeg ;0). Hij doet soms nog rare dingen maar dat zal dan weer aan het ouberen liggen zeker.

    BeantwoordenVerwijderen