woensdag 19 januari 2011

In een nieuw kleedje

Niet ik, maar mijn blog.

Geïnspireerd door de zoektocht naar een nieuw logo voor onze dienst op het werk, vond ik het tijd om eens een echt BOOMIE-logo te maken. Ziehier het resultaat:

Persoonlijk vind ik het logo een goede samenvatting van mijn bezigheden, en ik ben er heel tevreden over. Maar smaken verschillen, en dus mag u het gerust lelijk vinden.

Mooi of lelijk, daar valt dus niet over te discussiëren. Maar ik wil heel graag uw mening over:

1) De leesbaarheid van "boomie" in het logo.

2) De klinkers. De medeklinkers bleven staan, dat zijn immers ook de initialen van mijn naam. Maar wat ziet u in de klinkers (o, o, i en e)? Het antwoord kan je onderaan vinden.

Ik ben benieuwd!

Eerste o: bolleke wol, tweede o: rondbreinaald, i: haaknaald, e: naaimachine.

PS: Dankjulliewel voor de feedback! Ik onthou vooral dat het toendragroen niet zo aanslaat. Het plan was sowieso te wisselen van kleur met de seizoenen. Voor wat rest van de winter wissel ik het toendragroen met de Antarctische zeekleur in de banner.
Volgende kleurtjes staan ook al klaar:

16 opmerkingen:

  1. Ik vind je nieuwe logo wel leuk en origineel ... én het is leesbaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap! Ik vind het duidelijk en leuk, alleen zou ik een ander kleurtje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie letters en leuk gevonden, maar die 2e o vind ik voor nieuwe lezers niet zo duidelijk. Ook het groen vind ik te flauw van kleur. gr,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk, leesbaar, al wat je maar wil, alleen de kleur zou ik zelf iets feller nemen, maar da's kwestie van goesting... Knap dus!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook duidelijk en leesbaar, kon alle dingetjes 'ontcijferen/ontletteren'.

    Kleurtje vind ik wat flauwtjes en niet zo mijn smaak, maar... 't zijn smaken hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gevonden en origineel, het past bij je. En de kleur dat is inderdaad goesting.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tweede o vind ik het minst leesbaar, maar het is zeker niet onleesbaar. Ik vind het alleszins leuk, alleen ben ik fan van meer fellere kleuren, maar over smaken en kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zag in de tweede 'o' een koptelefoon, als in muziek-fan oid... maar ik kan dan ook niet breien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. goed gevonden maar fellere kleur mag wel : ma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. knap gedaan en 't is zeker leesbaar. Dik ok

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo wijs!! Super origineel, vind ik! Ik wist niet dat gij zo creatief waart, zeg! Jammer dat ik niet naar jouw les mag komen luisteren volgende zaterdag! Succes he!

    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het tweede blauw is al veel beter dan je groen, maar volgens mij mag het nog feller, dan komen de witte letters nog eens zo goed uit : ma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan. De dochters vinden het chic.
    Volgens hen mag het blauw wel feller, zou beter uitkomen denken ze.
    Claudine, Céline en Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi, door de donkere achtergrond komen de letters natuurlijk meer uit, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat leuk gevonden! Past ook goed bij de rest van de opmaak van je blog. Het geheel is heel fris en duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Origineel en creatief logo. Het lichte groen is mijn minste keuze. Verder echt toppie!

    Groetjes
    Tazke

    BeantwoordenVerwijderen