maandag 24 januari 2011

Bonte beestenboel

Mijn eerste doelstelling in de "10-in-11"-lijst was:
"1. Voor 1ste verjaardag van de zoon (in januari al!) : versiering voor zijn feestje en cadeautjes voor de kindjes bij de onthaalmoeder"

De versiering voor zijn feestje, die zag u gisteren al. Maar wat kregen de kindjes bij de onthaalmoeder?

Een diertje! Ik maakte 5 verschillende dierenzakjes, want ik hou nu eenmaal niet van massaproductie. Zeker niet als die door mezelf moet gemaakt worden. Aanschouw de bonte beestenboel:

Cees de muis


Rob de walvis


Tom de schildpad


Do het lieveheersbeestje


en Paula de vlinder


Een groepsfoto voor hun wegen voor altijd scheiden...


Hun buikjes werden gevuld met dit:


Ze worden straks afgezet bij de onthaalmoeder, maar o o o wat spijtig dat ik er niet bij zal zijn om de reacties te zien...

6 opmerkingen:

  1. wat leuk!!!!! daar gaan ze vast en zeker blij mee zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe ritszakjes! Ik ben helemaal fan van Tom en Rob, echt super! Die kindjes zullen tevreden zijn geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettende leuke beestenboel!
    Leuk dat je mee doet aan mijn give-away! Keuze 1 staat genoteerd!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inmiddels al 1 jaar en 1 week...maar nog van harte gefeliciteerd! Wat een prachtige tractatie heb je gemaakt. Ik kan me voorstellen dat je de snoetjes graag gezien had. Maar je hebt vast wel gehoord hoe ze het hebben gevonden, toch? Ik kan je wel vertellen dat mijn kinderen zoiets prachtigs nooit hebben getracteerd, maar ook nooit hebben ontvangen. Applaus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig bedacht en gemaakt!! Wat een verwennerij...veel *nofliks* Petra

    BeantwoordenVerwijderen