zondag 31 oktober 2010

Rarara...


... wat wordt het?

Degene die het juist kan raden, krijgt van mij een paar gehaakte oorbellen met bijpassende broche in een kleur naar keuze.

Spelregels: laat in een reactie jouw gok (1 per persoon) achter en wees zo specifiek mogelijk. Dus niet vb. niet sjaal, rokje, kleedje, dekentje, trui, muts, ... maar gedetailleerder vb. muts met oorflappen (dat is het dus niet, daar hoef je dus al niet op te gokken).
Veel succes!

Ik maak de winnaar bekend samen met het resultaat (zal rond half november zijn)...

8 opmerkingen:

  1. Oeps daar ken ik nu eens niets van, zo een stella pixi hat of heet zo een mutske met een puntje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een baby salopetje met brede broekspijpjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaaa! Ik heb geen idee! Ik ben niet echt 'into' breien. Vind de kleur die je hebt gebruikt wel erg mooi. Ehm...een gokje dan maar...wordt dit een rokje? Zoiets voor op een legging?
    Succes ermee.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop eigenlijk stiekem dat het een mutsje wordt voor het project brei voor India...
    Zie mijn blog voor dit geweldige project van Save the childeren.

    BeantwoordenVerwijderen