zaterdag 22 mei 2010

Pakje in een zakje

Het dochtertje van een vriendin wordt volgende week 1 jaar. Feest dus, en dat verdient een cadeautje!

Dit was de verpakking:

En dit zat erin:

Niet nodig zeker om te vertellen dat haar naam met een "L" begint?

Het ritszakje werd gemaakt volgens deze methode; een ideetje gezien bij deze supersnelle naaister.

Twee grote voordelen van dit modelletje:
1) Het is mooi afgewerkt; aan de binnenkant zie je geen stiksels
2) Het is supersnel: het lezen van de Engelse handleiding duurt langer dan het ineensteken.


Ik denk dat ik vanaf nu voor ieder cadeautje een dergelijk zakje maak!

3 opmerkingen:

  1. tof idee om 't zo te verpakken, ik heb het zakje ook op mijn todolijstje gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, die bolletjes! Mijn dochter heeft daar een rokje van. Ik wordt altijd vrolijk als ik dat zie.
    Wel een goed idee om een ritszakje als verpakking te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen