vrijdag 11 december 2009

Darwin

Darwin is onze kat. Kattin eigenlijk, maar dat wisten we nog niet op het moment dat we de naam kozen. Darwin was acht weken toen we haar kregen. Ze is heel lief, heeft altijd honger en in bomen klimmen is haar favoriete hobby. De enige boom in ons tuintje was een lelijke spar, en die hebben we dan ook weggedaan. Tot de nieuwe bomen zijn geplant, moet Darwin het stellen met de spar van de buren en dit speelgoedje dat ik voor haar haakte:
Vraag mij niet meer hoe ik het deed, want ik weet het niet meer. Ik denk dat ik gewoon een bol wou haken en op het einde dacht: laat ik er meteen maar een lintje aan haken ook. En toen het lintje klaar was, leek een lus om je hand door te steken ook wel handig. Darwin vindt het wel leuk, en de kindjes die op bezoek komen ook...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten